مدیر آموزش و پرورش درمیان فرا رسیدن سال تحصیلی 93-92 را به فرهنگیان و دانش آموزان مرزنشین شهرستان  تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از درمیان متن پیام حسین اژدری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در مکتب اسلام تمام افرادش باید معلم باشند و تمام افرادش متعلم.

سلام بر مهر، سلام بر ماه مهربان، سلام بر طلیعه علم و دانش که پرتو آن از دریچه مهر به روی جویندگان دانش تابیده می شود.
آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا خوش آمد ویژه ای داشته باشیم به دانش آموزان و جویندگان علم دانش که سرمایه انسانی آینده کشورهستند. ضمن تبریک فرارسیدن بهارعلم و دانش در ماه مهر که با جلوه گری طبعیت در پاییز هزار رنگ متجلی است، مراتب سپاس و قدرشناسی را از جامعه شریف معلمان متعهد و دلسوز و فرهنگیان بصیر و سختکوش که با همت و تلاش وافر در راستای تربیت نیروی انسانی عالم ، خلاق ، فکور ، مومن و پایبند به ارزش های دینی و اخلاقی گام های موثری بر می دارند، اعلام می داریم.

در این راه بهار تعلیم و تربیت ، گشایش دوباره مدرسه ها ، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار معلمان ومهر افروزان را به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه به فرهنگیان گرانقدر ، پرتلاش ، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و به همه ره پویان طریق علم و معنویت در خراسان جنوبی به ویژه فرهنگیان و دانش آموز گرانقدر درمیانی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و هم چنین ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری ها ، فداکاری ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس می باشد ، گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز درود و سلام می فرستیم. قطعاً همه پیروزی ها ، عزت ، عظمت ، سربلندی ، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس می باشد که سهم شهدای و ایثارگران دانش آموز، در این جهاد پرافتخار، برکسی پوشیده نیست.

در آغاز سال تحصیلی جدید که انقلاب اسلامی با تدبیر و امید گام های بلند دیگری را در راه اقتدار سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی برمی دارد، از دانش آموزان و دانش پژوهان عزیز انتظار این است که قدر این دوران پر برکت را بدانند و شاکر نعمت های پروردگار متعال باشند و با توکل به خدا و اعتماد به نفس و تلاش و جدیت شان در فراگیری علم و دانش راه خود را به سوی آینده ای درخشان بگشایند و پیوسته برای تزکیه نفس از خدای سبحان یاری بجویند و خودشان را به دو بال علم و ایمان مجهز کنند چرا که این دو بال لازمه پروازی موفق است. امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری (حضرت آیت ا… خامنه ای – مد ظله العالی) بنام سال ((حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی )) نامگذاری شده بتوانیم به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته و با عزمی راسخ برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد،گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیزشهرستان مرزی درمیان باشیم .

بدون تردید سال جدید تحصیلی که به یمن درایت مسوولان گرانقدر، سال آغازین اجرای نظام جدید آموزشی است، نیازمند همت مضاعف و تلاش بیشتر در جهت اجرای شایسته است تا به پشتوانه همت و خرد جمعی شاهد تبلور دانایی محوری و خردورزی که محور توسعه پایدار محسوب می شود باشیم . انشاالله