در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت: بهر ه برداری از 4 طرح عمرانی و آموزشی در درمیان
در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور معاون برنامه ریزی استاندار خراسان جنوبی بهره برداری از 4 طرح عمرانی و آموزشی درمیان با اعتبار یک میلیارد و 671 میلیون تومان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از درمیان؛ با بهره برداری از این تعداد طرح یک هزار و 552 خانوار از جمعیت شهرستان درمیان از مزایای آن بهره مند شدند .
افتتاح آموزشگاه شهید پیشیار اسدیه با زیر بنای 745 متر مربع، افتتاح سالن ورزشی بانوان شهر اسدیه، افتتاح 12 واحدی مسکونی معلولین شهر اسدیه، و افتتاح طرح های آبیاری قطره ای اراضی شهر گزیک از جمله این طرح ها بود که توسط اولیایی به بهره برداری رسید.
حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه برای آن ها و کلنگ زنی خط انتقال آب شرب شهر طبس مسینا با اعتبار اولیه 830 میلیون تومان از دیگر برنامه های معاون استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان درمیان بود.
همچنین در روز گذشته نیز تعداد 7 طرح عمرانی با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید که با بهره برداری از آن ها 3 هزار 400 شهروند درمیانی از مزایای آن بهره مند شدند.
افتتاح بند گابیونی مقدر، دهیاری روستای طاغان، توسعه آموزشگاه های اشک و رودرباط، احداث دو استخر ذخیره سازی آب و آبیاری قطره ای روستای تخویج از جمله طرح هایی بودند که روز گذشته به دست براتی افتتاح شدند.
کلنگ زنی مرغداری تمام مکانیزه منصورآباد از دیگر برنامه های دیروز فرماندار درمیان بود.
مجله خبري دفتر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مركزخراسان جنوبی و خبرگزاري فارس در شهرستان درمیان