فرماندار درمیان خبر داد: هزینه کرد 14 میلیاردی درمیان در بخش مسکن
فرماندار درمیان گفت: تا کنون میلغ 14 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث و مقاوم سازی 1327 واحد مسکونی شهرستان درمیان هزینه شده است.
به گزارش خبر گزاری فارس از درمیان رجبعلی براتی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان درمیان اظهار داشت: 2 هزار و 393متقاضی احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهری در شهرستان درمیان از سال 84 وجود داشتند که تا کنون تعداد یک هزارو 65 متقاضی ساکن شده اند و تعداد یک هزار و 327 واحد دز دست اجرا می باشد که تا پایان سال جاری 500 واحد دیگر تحویل متقاضیان می شود.
فرماندار درمیان، از عملیاتی شدن مسکن مهر در شهرهای طبس مسینا و گزیک خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال جاری تمام متقاضیان مسکن مهر شهر اسدیه صاحب خانه می شوند.
وی، با اشاره به تصویب طرح هادی 61 روستا از مجموع 94 روستای بالای 20 خانوار جمعیت شهرستان درمیان ادامه داد: برای مجتمع گلخانه ای شهرستان نیز مبلغ 800 میلیون تومان هزینه شده است و تا کنون فقط 15 نفر متقاضی ثبت نام کرده اند.
فرماندار درمیان با اشاره به عدم استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی شهرستان اضافه کرد: به منظور تکمیل چارت تشکیلاتی و پرسنلی بیمارستان های درمیان، سرایان و بشرویه 270 نفربا تخصص های مختلفی که در سامانه دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شده مورد نیاز می باشند که پس از پایان مهلت ثبت نام و برگزاری آزمون کادر بیمارستان شهرستان مشخص می شود.
براتی با اشاره به پیش بینی تخصیص بودجه برای تجهیز همزمان بیمارستان شهرستان در بودجه سال جرای اضافه کرد: مشکلات و موانعی تهیه تجهیزات بیمارستانی شهرستان را در سال گذشته با مشکلاتی مواجه کرد.
وی از پایان عملیات تهیه نقشه های گاز رسانی به شهرهای درمیان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرستان در آینده نزدیک آغاز می شود.
فرماندار درمیان با اشاره به فعالیت 90 درصدی شهروندان درمیانی در بخش کشاورزی ابراز داشت: توجه به بخش کشاورزی افزایش تولید ناخالص و جلو گیری از مهاجرت روستائیان به شهر ها را به دنبال خواهد داشت.
مجله خبري دفتر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مركزخراسان جنوبی و خبرگزاري فارس در شهرستان درمیان