فرمانده سپاه ناحیه درمیان: رزمایش گردان های الزهرای درمیان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه درمیان اظهار داشت: رزوایش گردان های الزهرا«س» شهرستان از امروز در روستای نوزاد برگزار می شود.
حسین مقدادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در درمیان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه ارتقاء توان دفاعی و آمادگی خواهران عضو این گردان ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی است.
فرمانده سپاه ناحیه درمیان؛ با بیان این که به زودی در تمامی پایگاه های مقاومت شهرستان گردان الزهرا ایجاد می شود، ادامه داد: بر اساس ابلاغیه پایگاه محور هر پایگاه دارای یگ گردان الزهرا«س» خواهد شد.
مقدادی ارتقای بینش فرهنگی، سیاسی و اعتقادی خواهران بسیجی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بر شمرد و تصریح کرد: جبهه ظلم و استكبار و زورگويي برخلاف هياهوي ظاهري، رو به ضعف و اضمحلال است.
فرمانده سپاه ناحیه درمیان؛ رسالت بانوان بسیجی را در میادین جنگ نرم را توجه به مبانی اعتقادی و نشر فرهنگ فاطمی در جامعه دانست و ابراز داشت: ماموريت و رسالت این بانوان بسيار سنگين است و بيشترين دفاع از انقلاب و دستاوردهاي آن بر عهده بسيجيان خواهر می باشد.
وی؛ با بيان اين که مطالبات امام مسلمانان حضرت آيت الله خامنه اي از زنان در جنگ نرم است، گفت: رهبر معظم انقلاب مي فرمايند همه زنان ما و همه جوانان ما بايد در اين عرصه بسيار محکم و استوار و با بصيرت عميق در صحنه حاضر باشند.
وي خطاب به بانوان بسیجی جامعه افزود: : شما افسران جنگ نرم هستيد، شما سکان دار تربيت فرزندان و همسران خود هستيد، اگر تفکر بسيجي در شما بيدار باشد دشمنان از شما مي ترسند، دشمن در جنگ نرم ما را نشانه گرفته پس بايد خود را با بصيرت و ولايت بيمه کنيم و بدانيد گردانهاي الزهرا(س) نقش کليدي دارند.
مجله خبري دفتر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مركزخراسان جنوبی و خبرگزاري فارس در شهرستان درمیان